Tung helg

Jodå, helgen var tung... men nice.

Simone Moreno i Helsingborg på fredagen, underbar konsert. Blir lite kär i henne när jag ser henne på scen, den energin, begåvningen,rösten, utstrålningen och så är hon fantastiskt vacker dessutom!
Enda molnet på vår konserthimmel var numrerade platser men vi fick ställa oss upp längst bak vid dörren och dansa loss, vem fan kan sitta och lyssna på fett gung?
Lyckades dessutom med konststycket att råka nudda nån knapp som tände upp hela salen, rätt dålig planering att ha "panikljus" (arg, ocharmig kulturtants uttryck) precis vid sittraderna. Tur att man inte skäms för något längre.

Superfart på lillbilen ner till Malmö... kvällen slutade ju inte där.

Zoro & the Liberation band live på Skånes Ljudpark var inte heller fel, shit va bra det var! Sen spelade Johanna & Jason en hel massa bra musik i sällskap med dj Dainja. Megapepp...
Kvällen slutade såklart inte där... den slutade där den brukar, i ljusskyggare sammanhang. Helt enkelt.
Eller rättare sagt så hade jag efterfest hemma hos mig sent, sent, så natten blev morgon och dag innan jag somnade. Fast jag hade trevligt sällskap så jag klagar icke. =)

Lördagen var jag inte pigg, förfestade hos Sullan, blev lite flumfull, trött som jag var och sen drog vi ner på Volym för en snabb shot, som sig bör. The Rumble på Inkonst var svettigt. Alldeles för mycket folk. Vi sprang bara in och ut till rökrutan hela tiden. Till slut gick vi till vårt vanliga hak istället. Där var jag tills de stängde, igen. Men fick lika trevligt sällskap som på fredagen och igen blev natten morgon och dag innan jag slutligen somnade, borta. I like. Enough said.

Åt middag med Muhri och Andy på restaurang Möllan på söndag kväll när jag långt om länge vaknat till liv. Löveli.

Det var den helgen det.
Next!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits