Skeenden och tristess

Har inte haft någon lust att skriva på ett tag...
Jag är förvisso en positiv person men ibland sprider andra människor negativ energi omkring sig och den är klibbig som spindelväv. Den fastnar på en trots att man inte känner den och sakta men säkert dras man neråt. Inte förrän man dunkar huvet i botten märker man vad som pågår.

Idag har jag provjobbat på Salt och Brygga.(www.saltobrygga.se) Där är det inga negativa energier, som jag märker av i allafall. Skön atmosfär, goa människor. Skulle väldigt gärna börja jobba där, de har ett ekologiskt perspektiv på mat som passar mig som handen i handsken. Håll tummarna!

Annars har det såklart hänt saker sen jag skrev här sist.
Var och såg Tingsek på Mejeriet. Total kärlek!
Fikat å käkat middag med flera goda vänner, vid olika tillfällen. Underbart att ha tid att göra det.
Sett Pans Labyrint på förhandsvisning, fantastisk film! Otäck, tänkvärd och vacker på en och samma gång. De pratar spanska... bara en sån sak.
Var på Jeriko, Babba och Monbijou i lördags. Jodå.
Doclounge i måndags, överfullt, Neil Young, vem hade kunnat tro att han är så grymt poppis fortfarande...

När jag läser vad jag själv har skrivit nu så blir jag förbluffad över allt som hänt medan jag trots allt haft rätt långtråkigt mellan varven. Jag måste vara en enormt händelsehungrande människa. Även om det är grymt skönt att chilla också.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Oj.. Gissa vem som håller tummarna det hårdaste som går! *ler*

Vilket ställe.. Och vilken Meny!!!
Hoppas verkligen du ska få det.. Tror du hade passat så bra där! Hela stället e på ngt vis du.. Inte bara deras tänkande & så utan allt verkar passa!

Hoppas du ska slippa det negativa kletiga.. Smörj in dig med olja så kanske skiten glider av när den försöker få grepp!

Massa Kramar & Karlek

*håller tummarna*

2007-02-07 @ 17:57:22
Postat av: kottemor

Grattis på födelsedagen Snäckan!!:)
En sån vecka,haha!
Och du har hunnit med att ha långtråkigt?!;)

Bara inne snabbt och önskar dig en alldeles underbar födelsedag!:)

Pussar o kramar i mängder!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits