Förkylningstiden som aldrig tog slut...

Som man bäddar får man ligga säger de som säger sig veta.
Krasslig i halsen till följd av utsvävande leverne i helgen... så tror jag nog att det ligger till.

Jojo, vi drog till med en monsterhelg till. Varför inte? Detaljer ska jag inte gå in på här men det var reggae på torsdagen, Möllans diverse på fredagen och lördagen. Framför allt vilsamt.

Söndag på restaurangsmässa i Köpenhamn, det var riktigt mysigt! Även om vi kanske inte var i strålande form.

Måndag... hm, måste tänka... just det, krasslig hals. Var en sväng på Doc Lounge och såg ett intressant work in progress och en mindre intressant film "svälj" hette den. Hoppas deras work in progress blir bättre för den var rent ut sagt trist.

Idag har jag varit i full fart hela dagen, programgruppen hade möte, produktivt tycker jag. Sen har jag provjobbat en kväll på Salt och Brygga. Mindre produktivt men intressant icke desto mindre.

Det var denna veckan det. So far so good. Helgen lär bli far out, i vanlig ordning. I likes.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Oh men om du provjobbade så betyder det att det går åt rätt håll!! *fortsätter hålla tummarna benhårt*

Lessen att höra du e dålig.. Igen! :(
Man blir ju så slut av skiten.. Skickar massor av Krya På Kramar!

Jaa.. Och Kärlek så klart! :)

2007-02-28 @ 11:04:35
Postat av: Kottemor

Men hjärtat då,sjuk igen...:(
Jo det går knappast o bli frisk i detta skitväder!:(

Spännande med S&B;)

Det är mkt jobbande för mig nu,skall jobba extra nästa vecka också,pengarna behövs ju som sagt...
Men jag har ju fortfarande ett rosarutigt paket här hemma som väntar och som du verkligen skulle behöva nu!!
hihi
Så har du tid o lust o komma ut ngn dag för en lunch eller fika?

Kraaaaaaaaaaamar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits