Energi och förväntan

Konstigt, ju närmre helgen jag kommer desto mer stiger energinivån. Mycket märkligt =)

Skämt åsido vaknade jag alldeles av mig själv 1 minut i åtta, alldeles precis en minut innan klockan ringde, full av energi (nåja, inte superduperpigg men ändå) Kändes skönt att slippa vakna av alarmet, även om mitt alarm är introt till Oavsett vad... tycker att det är humor att Jason hojtar "helt av hypen" för att väcka mig på morgonen.

Vänner av min vanliga ordning kan ju undra varför i hela friden jag är uppe så tidigt? Det ska jag med glädje berätta för er; jag fick ett nytt kylskåp igår! Varför jag är så lycklig över det? Dörren på mitt gamla skåp har varit trasig sen maj 2005. Ja, ni läste rätt. Gångjärnet som höll fast nedre delen av dörren var trasig... vilket innebar att man fick dörren i huvet, på foten eller valfri kroppsdel om man inte lirkade upp den väldigt försiktigt.
Hade besök här på morgonen av en väldigt trevlig man från Konsumentköp som skulle hänga dörren på rätt håll, mitt kök är så pyttigt att man knappt får plats där... alltså blir det tokigt om dörren på kylen öppnas på fel håll.

Nu ska jag ta itu med min garderob. Hur någon som är så ointresserad av kläder kan samla på sig så mycket är för mig en gåta. Eller, jag är väl inte ointresserad, har bara en annan idé om vad som är schysst än många andra, haha.

Att rensa i röran, detta ständiga projekt.

Längtar till helgen, Simone Moreno på Dunkers kulturhus imorgon, sen ilfart till Malmö för att se Zoro & Liberation band på Skånes Ljudpark på Inkonst (www.inkonst.se)
Inkonst igen på lördag, the Rumble med A-trak, turnédj till Kanye West. Kan bli hur bra som helst...

Kommentarer:
Postat av: elin

min väckarklocka ringer kvart över 6.
lyllos dig :)

Postat av: kottemor

Ja varför i hela friden var du är uppe så tidigt?!;)
Ouff vilket vacuum jag är i nu gumman,sover nästan dygnet runt,gäsp!
...ok,att gå upp kl 04:30-05:00 där ngnstans emellan är ju inte det allra underbaraste.

Men oooh vilken härlig helg du verkar ha framför dig!!:)
Massor av kramar och kärlek!

2007-02-17 @ 12:44:19
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits