Back in business

Första morgonen på en hel vecka som jag vaknat och känt mig utvilad... aaah, såna enkla saker kan göra att humöret skjuter upp i topp direkt. Solen skiner utanför mina, jäkligt skitiga, fönster och världen känns genast som ett ställe som jag vill besöka och befinna mig i.

Ska bege mig ut och vandalisera Malmö med affischer för Sound of Babbas räkning
www.babba.nu
Det är rätt roligt om jag ska vara helt ärlig, är ju ändå ute och springer runt en hel del, kan man lika gärna göra nåt vettigt med promenerandet. =)

Behöver rensa skallen lite också, av någon anledning är det allra lättast att göra det när man går samtidigt, meditativt på något sätt. Bra musik i lurarna och röra på fötterna. Tingseks skivor går varma när jag är ute på stan, soundtrack till mitt liv. Ska till Mejjan på lördag och se honom live, det gör mig på gott humör bara att tänka på det. Den där bubblande kreativiteten i det gänget är inspirerande, minst sagt... precis vad jag behöver i mitt liv just nu. Är hjärtligt trött på all negativitet som sprids. Enough.

Bara kärlek!

Kommentarer:
Postat av: kottemor

Underbart att höra att du mår bättre hjärtat!:)
Och det är ju en alldeles underbar dag att gå ut och traska i!

Pussar och kramar

Postat av: Sabina

Härligt, härligt att det har vänt! :)

Hoppas du ska fortsätta må så här finemang hela helgen & att den ska bli just så kul & händelserik som jag önskar! *ler*

Själv ska jag roa mig med att tutta, städa & byta blöjor! *S* Inte fult lika glamoröst & spännande! ;)

Megamånga Kramar & Tonvis av Kärlek :)

2007-02-02 @ 08:39:07
URL: http://vifyra.wordpress.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits