vatten över huvudet?

Dessa dagar kanske de flesta tycker att de inte ser mig och inte hör ifrån mig heller. 
Inga störiga sms
inga hysteriska telefonsamtal
inget maniskt minglande
inget nattrumlande
inget häng. 
Inte ens fika. 
Så vad har hänt?

Jobbar-pluggar-jobbar-pluggar
hinner med att sova lite
jobbar-pluggar-jobbar-pluggar. 
Så är det. 

Hinner tänka en hel del gör jag också när jag sitter på cykeln eller mellan de fruktansvärda schlagerlåtarna på jobbet. Mitt huvud snurrar verkligen, vet inte om det är för att jag egentligen är övertrött. 

Så trött men så glad. 
Det är lätt att vara glad just nu, vill inte tänka längre än så. 
Vad som händer sen kan jag inte styra över,
eller rättare sagt 
så vill jag inte styra något

Finaste.

Känner oändlig kärlek alldeles just i detta ögonblicket.

Men å vad jag har kli i kroppen
och spring i benen
Tänkte att vi skulle bli miljonärer idag och dra
Långt bort 
Men... inte än

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits