Tack!

Alla ni fina
ni underbara
som finns där när jag är
liten och ledsen
glad och studsig
odräglig

som lånar ett öra
en axel att gråta mot
många kramar
massa kärlek
oändligt många skratt
och häng i tid och otid

vilken tur att jag har er
långt borta, nära
på telefon
på msn
på metro vilken vanlig kväll som helst

just när jag faller som hårdast 
fångar ni mig med ett nät av kärlek

och plötsligt är det inte världens ände längre

mångfaldigt blessad
oändligt tacksam

när ni behöver mig är jag här

Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Det är ditt eget "fel" att du har så många fina vänner:)
För att du är alldeles alldeles underbar själv mitt hjärta!

Älskar dig gränslöst för du står ut med mina fel och brister,haha, så lika i mkt;)
Du är den finaste!

Önskar dig en trevlig kväll, ett Gott Nytt År och massvis av kärlek som enligt mig skall dimpa ner snart i ditt liv:)
Pussar i mängder!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits