Spring som en...

Fy så förkyld jag har varit och är delvis fortfarande. 
Huvet fullt med snor. 
Usch

Känner peppen ändå... två dagar kvar på jobbet. 
Sly the Mic Buddha på Debaser på lördag. 
P3 hiphop i mina högtalare, världens förmodligen bästa uppfinning måste ju vara att man kan lyssna på sina favoritradioprogram när man vill =)
Städar och fixar i min knarkarkvart. 
För det är vad min lägenhet ser ut som efter denna period av sinnessjuk stress och förkylning, tro mig. 
Snart klar med julklapparna, mellan allt annat som måste fixas. 

Är med andra ord precis lik hysterisk som alltid. 
Eller rastlös, kalla det vad ni vill.
Längtar tills jag kan ha en dag med my ass glued to the couch, for real.

Känner mig lite kluven idag, har sett fram emot att sluta jobbet på fredag, kanske ta en öl eller två, sen fixa massa på lördag innan personalfesten. Men så messa brorsan och undrade om han kan sova hos mig. Klart jag vill träffa honom också men min lägenhet är så himla liten att jag alltid blir lite tveksam när någon vill sova här. 
Enda gången jag önskar att jag hade ett rum till... all in good time.

(Jaja, jag vet...  M... men å andra sidan blir det ju oftast bara så. 
Vet inte om det är vårt gemensamma stjärntecken men vi är väl experter om några att se oskyldiga ut och bara : "vem?"  Eller inte... bara en parentes)

Måste rusa vidare, no time to waste
och glöm inte:

Santa's watching YOU


Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Hjärtat, ej skoj att vara så snuvig, hoppas du får lite välförtjänt vila snart!!
Dörren till mitt lilla röda hus i skogen är alltid öppen för dig om du behöver bädda ner dig och bli ompysslad, det vet du!

Hoppas du får en jätte jätte trevlig kväll!

Pussar och kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits