what to learn from wisdom?

Ett sms från ett hjärta till ett annat:

"Jag må vara full men jag vet vad jag säger och vad jag säger är att jag saknar det vi hade förut.
Kärlek// L"

Mycket tydligare än så kan jag inte vara.

Men det finns de som sagt saker betydligt bättre...


"Det finns så mycket i världen till oss alla ,
om vi bara har ögon att se det,
hjärta till att älska det
och händer för att ta det till oss."
Lucy Maud Montgomery
1874-1942

"Allt tycks enklare på avstånd.
Detaljer och brister suddas ut.
Som när man betraktar någon annans liv
och inbillar sig
att det är mindre komplicerat än ens eget"
Anne Swärd

"Jag tänker inte på allt elände
utan på allt det sköna som
finns kvar"
Anne Frank



I rest my case
for today
//L-one love

Kommentarer:
Postat av: jenny ö

oh,fick du nått svar på ditt fina sms? ;) kram på dig

2007-09-03 @ 17:23:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits