tristess

 Sitter här å läser nattens inlägg, fyllebloggande, jojomen. Fast jag tänker inte ta bort det, alla sidor av en får ju synas. 

Fattar inte hur man infogar bilder i inläggen... jävligt störigt. Känns tradigt med en blogg utan bilder ju.

Men vad är det för fel på mig egentligen? Jag har ingen energi, min vanliga rastlöshet är som bortblåst, mitt vanliga goda humör likaså. Jag brukar vara positiva Greta nummer ett men nu har det krävt stimulantia av olika slag ett bra tag för att humöret ska skickas upp på den vanliga nivån. 
Kreativiteten lyser med sin frånvaro. 
Jag vill bara dra täcket över huvudet och sova en hel vecka i sträck. När jag sa det till Måns så sa han att det gör du väl nästan. Han borde veta, han är mitt filmsällskap alltsomoftast. Fast det är nog mest han som kollar på film, jag sover. Trevligt sällskap som jag är. Eller inte.

Tror att det är träningen som saknas. 
Å inspirationen. 
Å den där lille vännen som är i Långtbortistan. Han brukar ha en förmåga att kicka mitt självförtroende. 

Fan vad jag gnäller ser jag nu. MY GOD. 
Nu får jag sluta gnälla å gilla läget. Bara att slänga på nån fet hiphop å börja fixa å trixa. 
Lide fix, hehe. 

Fick brev från högskolan idag, upprop nästa vecka, jag längtar lika mycket som när jag skulle börja skolan då en gång för väldans länge sen. Ska ägna hösten åt plugg. 
Å jobb. 
Å hångel. 
Chance would be a fine thing... 

Bara love
/Tanten

Kommentarer:
Postat av: jenni ö

pluggkompanjon, fast på varsitt håll! i höst kan vi ses över kaffet och beklaga oss. jag är redan slut efter sträckläsning i 4 timmar, med fet snuva i näsan. är det så det ska va resten av hösten? ölfika nästa gång tycker jag,det brukar lösa upp det mesta av förtryck ;)

2007-09-03 @ 17:26:19
Postat av: Kottemor

Men hjärtat, du som är den allra soligaste o goaste...
Men skolan lät kul och att du längtar!
Spännade!
Hoppas ändå vi kan ses snart.
Pussar o kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits