Ramble on

Nyterminslöfte... borde det kanske finnas något som heter.

Hösten kanske kan bli en ny start på flera sätt. Min plan för september är att rensa ut och börja om. Orkar inte ens tänka på vilken gång i ordningen. Undrar om meningen med mitt liv är att saker ska vara lite fel hela tiden. Lite skevt, lite ur synk. 

Blev riktigt ledsen idag, trodde faktiskt inte att det betydde så mycket som det faktiskt gör. Visst vet jag att personen ifråga är någon som jag tycker väldigt mycket om som person men inte visste jag att tanken på att vi skulle vara bara vänner i fortsättningen skulle kännas så tung. Attraktion är farligt, minst sagt. Han är fin den mannen men han är inte mindre fin som vän. 

September kommer att bli en konstig månad på många sätt. Spännande nystart och saknad. 
Dags att ta sig i kragen.
Dags att plugga, lite skrämmande och mest vansinnigt roligt!

Ramble on, now the time, the time is now. =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits