Olika världar

Varje dag märker jag att människor lever i olika världar fast vi alla lever i samma, åtminstone teoretiskt sett.

Satt och åt slö helgfrukost idag, efter att ha varit sjuk i veckan var jag extra seg och tyckte att det var passande att ha sällskap av vad jag, i vanliga fall, tycker faller under kategorin skräptv.

Anyways, zappade mellan kanalerna och fastnade framför en frågestund hos Martha Stewart.
En till synes plågad Harrison Ford svarade på alla möjliga frågor från damer i publiken, allt från vad han brukar äta till om han utför sina egna stunttrick.

Vad får mig att blogga om detta undrar ni nu...

...en Diane greppade micken och sa:
"Hello Martha, I'm honoured to be qouted in your latest magazine on page 72 and I'd be even more honoured if I could have your autograph on that page."
Som om Harrison Ford inte ens existerade.
Hon kom ner för att få sin efterlängtade autograf, lutade sig mer eller mindre över Harrison Ford, fortfarande totalt ignorerande honom ända till Martha Stewart säger:
"Do you want Harrisons autograph as well, you can't ask me and not ask him"

Som sagt, vi lever i olika världar och uppenbarligen har vi ju även olika hjältar =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits