Kluvna toppar och djupa huvudhopp

Jodåsåatt.

Precis hemkommen från en lunch å liten sväng på stan med A. Alltid lika mysigt, tycker så himla mkt om hnm... tänk om allt sällskap kunde vara lika avslappnat å självklart.

Annars jobbas de ju en hel del nuförtiden. Inget ovanligt på något sätt, jag jobbar fan alltid lika mkt när jag har jobb. 

Annars har helgen varit kärlek från alla håll å kanter, kärleksbatteriet e laddat tror jag bestämt. Nya å gamla vänner har dykt upp där man minst anar de. På gott å ont, ibland tycker t o m jag att jag känner för många människor.

Å så har de varit lite längtan också.

Å så finns hemliga herrn som får mig att le när jag tänker på hnm.

Å så rusar man vidare, som alltid.
Huvudhopp och kluvna toppar.
Så har de varit å de lär inte ta slut heller.

Ikväll vill jag fan hångla... =)

Kommentarer:
Postat av: Majja Star

Miss you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits