coffee shop manager

Man har blivit med jobb

coffee shop manager

jojo, fint som snus
fast snus är äckligt, egenligen


www.barista.cc
så kan ni kika in å kolla upp vad jag ska pyssla med. 

Egentligen är nog min titel manager men den bli roligare som ovan kan jag tycka. 

Åh, idag är livet upp å upp å uppåt. 

Helgen var fin, om än lite tung. Men oj vad roligt jag haft. 

Nu väntar jobb, jobb å jobb. 
Äntligen! 
Jag vill helst ha så många bollar i luften som bara är mänskligt möjligt. 

Uppstyrd på alla möjliga plan.
Skönt.

Det bubblar kreativitet i kroppen på mig
Kärlek å åter kärlek
Kärleken är åter

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Hej Gumman!

Hoppas allt e väl & att nya jobbet passar som hand i handske! Håller tummarna för att du ska ha hamnat på rätt ställe denna gången!

Passar på att önska en fiiiin helg lite i förtid!

Massa Kramar & Kärlek

2007-04-26 @ 17:57:32
Postat av: Majja Star

ooooh barista. Ja det passar nog dig bättre än mig ;)
Gratulerar till den nya titeln!
LOVE!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits