DocLounge

Doc Lounge e fantastiskt! Å de säger jag inte bara för att jag e volontär där å lite partisk i frågan... Måndagsmys med dokumentärfilm, nåt gott att dricka, sköna människor. I love it. Idag visades Bushdoctor, en film av Nimativ Form. Urskön berättelse om Marcos som e i Ghana å vill träffa en jujuman för att lägga en förbannelse på president Bush.

Känner mig fylld av kärlek idag... de känns som inget kan komma i min väg som jag inte kan klara. Min kärleksfulla familj å mina underbara vänner gör att jag kan klara allt, oavsett vad.
Å sen finns ju den där hemliga ... nåja... kanske inte såå hemliga kärleken till en viss person med ett stort leende som får mig att bara fånle bara jag tänker på personen ifråga. Bubbel i kroppen.

Kommentarer:
Postat av: ilisen

Ja jag VILL följa m!
Vill osså ha lite kultur juh;)
Snart e man arbetslös igen och fri om kvällarna och med förhoppningsvis villig barnvakt;)

Klart vi kan Halloweenpyssla!!
Säg bara till,pyssel är vi bra på,särskilt lillfröet!

Många pussar o kramar och mycket kärlek:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits