Bara för inatt 0506

Du ville me mig hem å jag sa bara för inatt
de som hände sen, jag kunde hålla mig för skratt
Du sa att jag betedde mig värre än en kille
Ursäkta mig, hallå? Va de inte de du ville
De här va aldrig meningen att bli en kärleksakt
För mig sexuellt, för dig handla de om makt
Du tänkte nog att du skulle ta mig, sen försvinna
jag skulle böna å be, du skulle vinna
Jag borde inte bara sagt tack å hej
Utan bönat å bett dig att stanna hos mig
Men jag ville ha en skön stund å skiljas me respekt
inte ägna varje vaken sekund som fast i en tokig
regelsekt
En ska göra si, den andre snacka så
har jag fått mitt vill jag att du ska gå
inget jidder, tjafs, inget gnäll
gosar gör vi en annan kväll
eller inte, de e helt okej
men de blir jävligt bull om du inte greppar
denna grej
Frihet e inte bundet till något enda kön
å otack e inte menat att vara världens lön
Ta å släpp dina fördomar om män å kvinnor
e du snäll
så kan vi göra vår lustfyllda stund på jorden
jävligt speciell

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits