slacker

Jobbet i wonderful copenhagen blev inte långvarigt. Inte min grej att använda små cancersjuka barn som säljargument.
När ens säljcoach på fullaste allvar tycker att man ska sitta å säga: du måste tänka på att vissa av dessa barnen firar sin sista jul. Asså, helt ärligt. Visst e de sanning, de säger jag inget om men då får banne mig mer än 10% av vinsten gå till deras julfirande.


Nu ska jag chilla kraftigt i december. Känner faktiskt att jag behöver de, om jag nu ska känna efter, brukar inte va så bra på de annars.

Ska fixa lite i min lägenhet, även om heminredning inte intresserar mig över huvud taget så kan de trots allt va skönt att få lite balans.

Ska tillbringa en del tid på Österlen, för ro i själen.

(Titta, redan där massa saker som ska fixas, haha. Trevligt.)

Å visst blev de ett sms då när jag va så förvirrad å bekymrad. Fattar inte vad jag stirrar för. Min oro e min värsta fiende.

E kär i Köpenhamn å tänker använda mitt dyra pendlingskort till att åka dit så ofta jag kan i december.
Förutsatt att pengarna från de andra jobbet kommer nån jävla gång. Nu e han skyldig 10000 i vite också om jag förstått saker å ting rätt. Smart kille.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

*S*

Låter som kloka val du tar..

K-hamn förstår jag din kärlek till.. E det jag saknar från Skåne!! Närheten till K-ham! *love*
Fast vi bor ju bättre till nu.. Närmre från Växjö/Alvesta än Nybro! *ler glatt*

Världen e full av idioter.. Tur vi inte e ngn av dom! :D

Största Kramen

Postat av: Kottemor

Hmmm... ja vem e jag då om du e George?
Sku gissa på Christina el ngn...
Hahahahaa

Du gör så rätt så gumman,det är nog vad du behöver.
Och blir det en deppardag så mmsade jag dig det bästa tipstet på länge för o bli riktigt glad!;)

Ja jag finns ju tillgänglig 35% om du behöver Martin Timell Light som mannen min döpt mig till...:/
Hehe
Bara hojta till!
Köket har vi ju redan planerat!!

Hoppas du har en underbar kväll hjärtat!

Pussar i mängder!

2006-12-08 @ 21:18:29
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Majjan Star

Saknar Malmö, saknar dig, saknar närheten till Köpenhamn. Saknar inte idioter, de måste DÖ ;)

2006-12-11 @ 23:18:46
URL: http://majjastar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits