Mycket snack, lite hockey

Efter den femtielfte artikeln i media som tar upp ämnet "män tänker oftare på sex än kvinnor å har större sexbehov" e jag, om möjligt, ännu tröttare på detta än förut. Falsk marknadsföring å total bullshit skulle jag vilja säga.
Majoriteten av män jag träffat vill ha mindre sex än vad jag vill, så e de bara.
Nu kan jag riktigt höra många tänka "lilla gumman, du har inte träffat mig" Tro mig, de har jag. Inte e jag dålig i sängen lr rädd för att experimentera heller, tvärtom.

Myterna som odlas hela tiden säger att män vill ha casual sex men för kvinnor handlar de om känslor. Jag tror inte att de stämmer.
Vad jag vet e att om jag ringer upp en skön snubbe som jag gärna skulle se mer av så tror han genast att jag har baktankar, av de mer seriösa slaget. Så e inte fallet, varför inte bara ta mig på orden?
Fattar inte vad problemet e?

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Handlar om fördommar från sedan tidernas begynelse skulle jag tro.. Kvinnor ska vara milda & inte vara i kontakt med sin sexualitet! hahahaha Säger jag! ;) Vissa kvinnor går nog dessväre på myten & tror att dom e just så.. Andra vågar erkänna sin sexualitet & leva ut den! Det skrämmer vissa.. Framföralt män konstigt nog.. Dom som just säger sig söka en kvinna som lever ut sin sexualitet! Kan det vara att en kvinna som lever ut sin sexualitet oxå e stark & passionerad på andra plan?! Kanske.. Inte många "män" klarar av en sådan kvinna.. E då min ringa (?!? *hehe*) erfrarenhet!

P & K


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits