lördagsgala å söndagsblues

Jag kan inte skaka av mig deppigheten, den hänger med som en gnagande känsla. Kanske släpper den när de väl ordnat sig med ekonomin. Kanske sitter den djupare än så. Jag vet faktiskt inte. Vad jag vet e att de ger me sig, för ordnar sig gör saker å ting alltid men de hjälper liksom inte just nu.

Helgen har varit som vanligt men ändå inte.

Fredag utgång, Der Dritte Raum, ljudet sög kraftigt men de var riktigt bra, som väntat. Tidig hemgång för att vara i de sällskapet, hemma vid fyrasnåret i stadig form.

Lördag julgalan i Lund, Hipp Hipp, Anders å Måns, Robert Jelinek, Titiyo, Eagle-Eye Cherry, Simone Moreno, Damn å Timbuktu. Djupt svängigt å total kärlek. Enough said.
Mötte upp vänner på Retro efter, misslyckat men rätt roligt på sitt sätt.

Söndag under täcket i soffan, ångesten har haft mig i ett järngrepp hela dagen. Gick å fika me Grönis å vi tog en promenad å löste världsproblemen, vi förstår varandra. De e värt så mycket.
Va som också va värt mkt var Muhrster som ringde genast bara han såg mitt nick på msn. Han förstod att de va ett rop på hjälp. Jag har tur som har så många, fina människor som bryr sig om mig!

Imorgon väntar jobb, fast jag egentligen bara vill dra täcket över huvet å fly in i drömvärlden. Bara att bita ihop å ta nya tag. Jajamensan. Eller inte.

Kommentarer:
Postat av: Kottemor

Men allra käraste hjärtat då!
Mår du dåligt mår jag dåligt,inte bra!

Ska laga ngt riktigt gott åt oss imorgon,god mat,vin och Greys Anatomy kan aldrig bli fel!;)

Sover du här?
Sängen är nybäddad och väntar,kan ju plocka upp dig efter jobb kl 17 och du hänger med mig tillbaks till stora staden då jag åker in för att jobba vid 12 tiden om tiderna är ok?

Pussar o kramar i mängder!!!!

Postat av: Sabina

Men Gumman..

Inte bra!
Önskar att allt ska lugna sig för dig & att bitarna ska falla på plats!!

Mängder av Peppkramar..
Du vet var jag e om du vill & behöver!

Glöm inte att vi e måååånga som känner massor av kärlek för dig! :)

2006-12-11 @ 14:56:40
URL: http://vifyra.wordpress.com/
Postat av: Kottemor

hahaha,ja du hade rätt i att din arbetslöshet inte skulle vara såååå tom på arbeten direkt;)
Du är jättevälkommen ut imorrn,du kan väl dyka upp vid 18tiden?
Som jag ser fram emot morgondagens avsnitt och dessutom i det allra bästa avsnitt,kommer bli toppen!!:)
Blir glögg o pepparkakor då istället för vin om du ska köra,hehe

Pusselikramar!!

2006-12-11 @ 20:03:21
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Majja Star

kom hiiiiiit!

2006-12-11 @ 23:12:02
URL: http://majjastar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits