Jobba, jobba på, du måste jobba, för att få de att gå runt

E hemma idag med krasslig hals, feber å en skallebank som inte ens går över me Alvedon. Xtra bra när man skulle jobbat dubbelt idag... både i wonderful copenhagen å på not så wonderful gammalt mögjobb.

Egentligen var ju de gamla jobbet fantastiskt men de blev skit av de till slut. Fortfarande inte fått ut alla mina pengar därifrån å jag tvivlar på att jag nånsin kommer att få de. Va de nån som sa stämning? Jo, de lär bli så säger de som kan reglerna. Mindre å mindre roligt ju mer man gräver i de. Satans jävla oseriösa chefer i restaurangbranschen. Trötta mig.

E egentligen på rätt gott humör för de mesta nuförtiden men idag e jag så trött att ögonen vill falla ihop. Huvet som bankar vill egentligen dela kroppen i två å skicka ena halvan till Kphmn för att se Promoe på Rust å andra halvan till KB för att se Eek-a-mouse. Båda halvorna får allt vackert stanna hemma i soffan å dricka te, de e den bistra sanningen idag.

Ett enda litet sms, e de för mkt att begära? Nån gång måste ju en alldeles viss person tänka på mig också, lr? Tänker personen ifråga bara på mig när jag gör mig påmind... å vad tänks de då? Kan man undra.
Feber... xtra bra när man redan e förvirrad.

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Illa, illa.. Håller tummarna för att du ska bli frisk snabbare än snabbt! (hötter lite med fingret i "förebyggande syfte", ränn inte iväg fören du e stark nog *ler*)

Krya På Kramar

(vi hade förresten besök av John Blund inatt.. känner mig nästan som en människa *S*)

Postat av: Kottemor

Mmmm jobbröran e skit.
Jag tycker jag förtjänar att ngn bara ringer upp mig och ger mig drömjobbet med fetebetalt!
hahahaaha

Jo men sms fick du ju,hehe,trevligt sådant med;)

Pussar på dig!

2006-12-07 @ 13:33:02
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits