Från vinterdepp till megapepp

Äntligen går det att blogga igen. Fan, man börjar bli smått beroende av det här ju.

Har jobbat sinnesjukt mycket de senaste två dagarna, 11-23.30 igår, 11.00.30 idag. Imorgon lär det bli 11 - whenever. Why not. Man hinner inte tänka så mkt på annat som snurrar i skallen i vanliga fall. Det känns i kroppen, särskilt efter att ha varit sjuk. Nåja, jag e nog tuffare än va somliga tror.

Det är såå mysigt på jobbet, restaurangbranschens galna tider gör att man kommer folk väldigt nära väldigt snabbt om man säger så. Det blir mkt prat som inte är direkt rumsrent men desto roligare, det man inte har tid och ork att göra när man kommer hem kan man ju prata om på jobbet istället. =)

Lördag är jag ledig, då tänker jag dricka vin och vara överdrivet social. Ifyouknowwhatimsayin, moahaha.

Mina vänner, ni som finns där i vått och torrt, som skickar mig kärlek via tankar, kommentarer och sms när tid inte finns till annat, utan er skulle min värld inte vara densamma. Vill att ni ska veta att jag älskar er sanslöst mkt! Bara kärlek, alltid... en massiv shout out till er!

Kommentarer:
Postat av: Sabina

Hääärligt att det har vänt, så GLAD för din skull!

Skönt att det funkar så bra på Ängavallen.. Du kan behöva vara på en vettig arbplats ett tag kan man ju tycka! ;)

Trevlig helg & MÅNGA kramar!!

(hmm, vem e det föresten som inte vet att du e tuff/stark?? den personen kan inte känna dig allt för väl.. du e av ett SEGT virke *kärlek*)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits