Vem e Greta?

Här kommer en liten berättelse om mig dårå, om ni nu undrar vem Greta e. Undrar ni inte så får ni den ändå.

E född o uppvuxen i Malmö/Falkenberg... har bott i London, Jerez de la frontera o ombord på en kryssare i KaribienBor på Möllan
Jobbar som bartender, e journalistutbildad men trött på den branschens alla konstigheter, falska motiv, incestuösa jobbmöjligheter o brist på jobb
Älskar musik, det mesta utom skvalpop. Älskar svensk hiphop passionerat
Dricker gärna shots o blir odrägligt full emellanåt, ganska ofta enligt Gittan, min vapendragare å sister
Har jättestor familj a la 70-tal, mina barn, dina barn, våra barn o vems barn e de där egentligen? Älskar dem!
Älskar oxå att spela tekken på psp, blir förbannad när jag får stryk
Styrketränar gärna även om jag gnäller över träningsvärk typ varje dag
Gillar att laga mat, gillar ännu mer om ngn lagar den åt mig
Pratar skånska å snackar okvalificerat skitsnack vilket folk tar på alldeles för stort allvar
Kan vara en riktig player som singel men har aldrig varit otrogen
E världens största tidsoptimist o kommer ofta sent även om jag gärna vill va i tid
Har sommarpratat i Pussel i p3
Har tävlat i Jeopardy
Språknörd av stora mått
Fruktansvärt torr å taskig humor
Skriver en massa texter som ingen vet vad de ska användas till men blir helt störd i hjärnan om de inte får komma ut
Vill slacka hela sommaren

Kommentarer:
Postat av: linda

...blev faktiskt intresserad att veta! Har nämligen en mormor vid namn Greta och blev nyfiken. Och hennes son heter Hans:) Låter i alla fall som du njuter av livet. Har själv bott i London ett tag o det var bland det bästa jag gjort! Vi låter rätt lika i mycket, älskar oxå att skriva, men jag har däremot varken tävlat i Jeopardy eller pratat i P3 så där ligger jag efter:)....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits